Светът - Здравеопазване

СВЕТЪТ - ЗДРАВЕОПАЗВАНЕ

19 МАЙ - ЕВРОПЕЙСКИ ДЕН ЗА БОРБА СЪС ЗАТЛЪСТЯВАНЕТО

es_mapКампания  за отбелязване "Европейски ден за борба със затлъстяването" e проведена за първи път през 2009г. от Националния форум за борба със затлъстяването във Великобритания и Белгийската асоциация на пациентите със затлъстяване. Основателите са убедени, че непрекъснато се увеличава броят на хората с наднормено тегло и затлъстяване в цяла Европа. Целта на кампанията е да помогне на хората с този проблем да отслабнат и намалят част от теглото си, като по този начин намалят риска за себе си от сърдечно-съдови заболявания,

   

СВЕТЪТ - ЗДРАВЕОПАЗВАНЕ

ЗАЧЕРВЯВАНЕТО НА ОЧИТЕ - ЗНАК ЗА ЗАБОЛЯВАНЕ

slushalkiОчите са огледало на душата и здравето, казват специалисти, според които зачервяването на очите може да е симптом за заболяване.

Достатъчно е да погледнете в очите на човек и разбирате всичко....включително здравословното му състояние. Зачервяването им издава инфекция или вирусно заболяване, предупреждават учени от университета в Ливърпул. Ако внезапно усетите пулсираща болка, силна чувствителност и дразнение от светлина, незабавно капнете в очите си успокояващи, антивирусни капки и се

Последно обновен на Четвъртък, 26 Април 2012 15:19
   

СВЕТЪТ - ЗДРАВЕОПАЗВАНЕ

ШОКОЛАДЪТ Е МНОГО ПОЛЕЗЕН ЗА СЪРЦЕТО

shokolad1Изядохте ли вече кутията с шоколадови бонбони, която получихте за Св. Валентин? Ако отговорът е „Да", имаме добра новина за вас. Направили сте нещо добро за сърцето си. Мега проучване, комбиниращо 42 други изследвания, сочи, че рискът от сърдечни проблеми е много малък при хората, които хапват повече шоколад или какао. Вкусните блокчета подобряват работата на сърдечно-съдовата система, понижават кръвното налягане и заздравяват кръвоносните съдове. Учудващо, но шоколадът не е влияе негативно на нивото на инсулина -
Последно обновен на Четвъртък, 26 Април 2012 15:10
   

СВЕТЪТ - ЗДРАВЕОПАЗВАНЕ

ГЛАДУВАНЕ И ХИМИОТЕРАПИЯ В БОРБА СРЕЩУ РАКА

slushalkiНепродължителното гладуване може да помогне срещу рака и да повиши ефективността на терапията, смятат специалисти.

Те изяснили, че гладуването забавя растежа и разпространението на злокачествения тумор, а заедно с химиотерапията убива рака, пише британският в. "Дейли мейл"

Отчет за изследване, публикуван в сп. Science Translational Medicine, гласи, че раковите клетки -

Последно обновен на Сряда, 21 Март 2012 14:58
   

СВЕТЪТ - ЗДРАВЕОПАЗВАНЕ

ПОЛЕЗНИТЕ БАКТЕРИИ, ИЛИ ЗА КАКВО СЛУЖАТ ПРОБИОТИЦИТЕ

slushalkiБлизо 80% от имунната система на човека се намира в стомашно- чревния тракт

В началото на 19 век руският микробиолог и носител на Нобелова награда за медицина  Иля Мечников открива, че някой хора в България са по-здрави и като цяло живеят по-дълго.
Според неговата теория здравословния им начин на живот е свързан с начина им на хранене, 
Последно обновен на Петък, 03 Февруари 2012 16:44
   

СВЕТЪТ - ЗДРАВЕОПАЗВАНЕ

АКО ВИ БОЛИ ГЛАВАТА - ХАПНЕТЕ СЛАДКО

woman_headacheСтрогите диети и пълният отказ от продукти, съдържащи захар, могат да станат причина за появата на мигрена, смятат индийски диетолози.

Причина за главоболието е възможно да бъдат нарушения в хормоналния фон, депресия, стрес, неправилно хранене и проблеми със съня.

Според учените най-честият виновник за внезапната поява на мигрена обаче са диетите и

Последно обновен на Понеделник, 23 Януари 2012 10:44
   

СВЕТЪТ - ЗДРАВЕОПАЗВАНЕ

ЗЪБОБОЛЪТ СИГНАЛИЗИРА ЗА БЕЛОДРОБНИ ПРОБЛЕМИ

lekar_slushalkaЛошата устна хигиена може да доведе до дихателни инфекции и белодробни болести, предупреждават стоматолози от Йейлския университет.

Бактериите, развиващи се в устната кухина, играят важна роля за причиняването на пневмонии, заяви доктор Самит Джоши. Над 620 хиляди души страдат от белодробни заболявания във Великобритания. 5% от тях завършват със смърт.

Последно обновен на Петък, 13 Януари 2012 12:43
   

СВЕТЪТ - ЗДРАВЕОПАЗВАНЕ

ДЕСЕТ ПРИЧИНА ДА СЕ ПИЕ ПОВЕЧЕ ВОДА

woman_water1Постоянно се говори за важността да  се пие постоянно питейна вода. От друга страна, е налице нарастваща тенденция в медиите напоследък,  да съветват, че препоръчителната доза била осем чаши вода дневно.

Независимо дали имате нужда от осем чаши вода дневно,четири или пък десет, повечето хора не се замислят от нуждата на тялото им от така драгоценната

Последно обновен на Четвъртък, 12 Януари 2012 11:20
   

СВЕТЪТ - ЗДРАВЕОПАЗВАНЕ

ЧЕСЪНЪТ ПОМАГА ЗА ЛЕЧЕНИЕТО НА СЪРЦЕТО

chesynКомпонент в чесновото етерично масло може да се използва за лечение на сърцето след инфаркт, твърдят изследователи.

Веществото „diallyl trisulfide" може да помогне за освобождаването на защитни съединения към сърцето след сърдечен удар или по време на сърдечна операция, или като средство за лечение на сърдечна недостатъчност.

Последно обновен на Петък, 06 Януари 2012 23:40
   

СВЕТЪТ - ЗДРАВЕОПАЗВАНЕ

ДОРИ ЛЪЖИЧКА ЗАХАР СЪСТАРЯВА КОЖАТА

zaharСлабостта към сладкото не само води до проблеми с теглото. Заради нея кожата старее преждевременно. Холандски учени установиха, че високото съдържание на глюкоза в кръвта може да състари човек с няколко години, съобщи Ню сайънтист.

Учени от университета в Лайден разделили 569 здрави доброволци на три групи в зависимост от това дали след хранене нивото на кръвната им захар било ниско, средно или високо. Те

Последно обновен на Вторник, 03 Януари 2012 21:38
   

ФИРМА "ЧЕХ - ЙОСИФ НОВОСАД"

"УНИТРАФ" АД - СОКОЛОВО

banner1

"ТРОЙМАШ" ООД - ДРЯНОВО

banner1